Niciun produs
Prețurile includ TVA
Returnarea produselor
Se pot returna doar produsele existente pe stoc la momentul comenzii (nu aduse la comanda), care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi, in ambalajele originale.
Produsele pot fi returnate in urmatoarele doua cazuri:
Cazul 1
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care il privesc:
- "nu imi mai place produsul";
- "mi-am dat seama ca imi doream altceva";
- oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greseala a echipei Dalyf.ro (produs defect sau produs trimis gresit); Dalyf.ro este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate minus transport, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.
Cazul 2
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care ne privesc:
- produsul trimis are defect din fabrica;
- produsul trimis nu este cel comandat (v-am trimis alt produs );
ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, iar Dalyf.ro este responsabila cu returnarea banilor pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport de returnare a produselor.
Pentru a se putea efectua procesul de returnare a unui colet este necesar ca dumneavoastra sa anuntati intentia de returnare, prin accesarea zonei de pe site legata de retunarea produselor.
Dreptul de returnare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.
''Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor''.
Costurile de transport a retururilor sunt achitate intotdeauna de catre client conform O.G 34/2014.
Produsele returnate (in termen de 14 zile - Persoane fizice) trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original dupa caz sau factura de achizitie in original.
Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, matuire, deteriorari mecanice, etc.
Produsele care se doresc a fi returnate nu trebuie sa fi suferit nici un fel de interventie in service.
Produsele care nu au accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.
Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse atrag refuzul de returnare al produselor.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se face in momentul livrarii pe AWB sau prin intocmirea unui Proces Verbal de Constatare si se informeaza furnizorul Dalyf.ro cu privire la modalitatea de retur. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.
Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentate mai sus si este de acord in totalitate.
De retinut! Nu se accepta colete care sunt expediate prin ramburs!
Restituire bani
In urma cererii de retur, a primirii coletului returnat si a indeplinirii conditiilor de retur Dalyf.ro va returna in contul IBAN furnizat la trimiterea cererii de retur, valoare integrala a produselor returnate minus taxele de transport suportate de Dalyf.ro.
O.U. 34/2014, art. 13 (1) "Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, in conformitate cu art. 11."
O.U. 34/2014, art. 14 (2) "Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sa in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de catre consumator. Prin urmare va informam ca in cazul renuntarii la un produs livrat in mod gratuit de firma noastra, va trebui sa suportati si costurile de livrare produs suportate de firma noastra cand v-am livrat produsele, desi aceste costuri nu au fost evidentiate pe factura, fiind vorba de un serviciu oferit gratuit pentru ca ati achizitionat produse de o anumita valoare de la firma noastra. Costurile de livrare sunt cele practicate de firma de curiarat Atlassib si vor fi scazute pe factura din suma care trebuie returnata si va fi evidentiata pe factura de stornare. De asemenea daca produsul nu este marfa de stoc si este adus special pe comanda de Dalyf.ro, clauza de renuntare nu se mai aplica.
Reclamatii
Pentru orice reclamatii, sugestii, nemultumiri sau intrebari Dalyf.ro va recomanda sa ne contactati la adresa de e-mail office@dalyf.ro sau sa completati formularul tipizat de pe acest site web.